[過去ログ]
青沼おじさん「最初はDLC予定だったが、アイデアが豊富すぎたためブレワイ続編を作るに至った」 (410レス)
青沼おじさん「最初はDLC予定だったが、アイデアが豊富すぎたためブレワイ続編を作るに至った」 http://krsw.5ch.net/test/read.cgi/ghard/1560924099/
上
下
前次
1-
新
通常表示
512バイト分割
レス栞
抽出解除
必死チェッカー(本家)
(べ)
自ID
レス栞
あぼーん
このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています。
次スレ検索
歴削→次スレ
栞削→次スレ
過去ログメニュー
8: 名無しさん必死だな [sage] 2019/06/19(水) 15:06:53.70 ID:s0COG+y6a When we released the DLC for Breath of the Wild, we realized that this is a great way to add more elements to the same world. But when it comes down to technical things, DLC is pretty much data – you’re adding data to a preexisting title. And so when we wanted to add bigger changes, DLC is not enough, and that’s why we thought maybe a sequel would be a good fit. Initially we were thinking of just DLC ideas, but then we had a lot of ideas and we said, ‘This is too many ideas, let’s just make one new game and start from scratch. http://krsw.5ch.net/test/read.cgi/ghard/1560924099/8
163: 名無しさん必死だな [sage] 2019/06/19(水) 17:56:15.87 ID:s0COG+y6a 開発始まったのは17年は17年だけどDLC後だから17年末頃な 今はまだ1年半くらい 約1年くらい経って任天堂やモノリスでスタッフ募集が出てきたから 今は本格的な開発が始まってるんだろう 早けりゃ2020年ホリデータイトル 遅くても2021年だな http://krsw.5ch.net/test/read.cgi/ghard/1560924099/163
メモ帳
(0/65535文字)
上
下
前次
1-
新
書
関
写
板
覧
索
設
栞
歴
スレ情報
赤レス抽出
画像レス抽出
歴の未読スレ
AAサムネイル
Google検索
Wikipedia
ぬこの手
ぬこTOP
0.059s