[過去ログ]
どんぐりシステムについて話しましょう ★40 (1002レス)
どんぐりシステムについて話しましょう ★40 http://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1716029558/
上
下
前次
1-
新
通常表示
512バイト分割
レス栞
抽出解除
レス栞
このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています。
次スレ検索
歴削→次スレ
栞削→次スレ
過去ログメニュー
688: どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.257][木臭] [] 2024/05/21(火) 17:13:19.81 ID:CAP_USER >>680 Wonderful. Sounds like it is working correctly now. http://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1716029558/688
692: ななしさん 警備員[Lv.23] [] 2024/05/21(火) 17:19:48.90 ID:OlCPksEr0 >>688 But I think the influence of element is still too large in the dark, light, no circle. This is because the elemental value for no is always "0". Although you already announced abolishment of dark and light, to keep it more balanced for existing dark and light weapon/armor, just FIX the adjustment part at "1.2" from the strong element and "0.8" from the weak In other words, just delete adjustment by the value of each one. Just one idea. http://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1716029558/692
メモ帳
(0/65535文字)
上
下
前次
1-
新
書
関
写
板
覧
索
設
栞
歴
スレ情報
赤レス抽出
画像レス抽出
歴の未読スレ
AAサムネイル
Google検索
Wikipedia
ぬこの手
ぬこTOP
1.357s*